torstai 19. marraskuuta 2015

Tunteiden purkua

En ole hyvä selittämään, en ehkä osaa puhua, mutta piirrän ja se on minulle kuin henkistä terapiaa. En tiedä mitään parempaa kuin musiikin kuunteleminen ja piirtäminen, olipa sitten kyseessä kynä ja paperi tai tietokone, pääsen joka tapauksessa ilmaisemaan itseäni. Minua ei tarvitse väkisin yrittää ymmärtää, enhän osaa edes itse tulkita itseäni ja usein havahdun siihen että järkeni, sydämmeni ja sieluni riitelevät keskenään.

Kulutin tähän työhön jonkin verran aikaa. En osaa sanoa tästä juuri mitään, mutta tein tämän tunteella loppuun asti. Voisin ehkä sanoa sen verran, että olen persoonaltani hyvin rauhallinen ja pitkäpinnainen, mutta vastakohtana minussa on jossain paikka jota en kunnolla tunne ja johon kaikki rauhaton kerääntyy ja osa purkautuu kuviini, niin kuin sen ehkä voi huomata.

Löysin sivellintyökalusta liekit enkä voinut vastustaa niiden käyttämistä. Elementtini pitäisi olla vesi, mutta tuli kiehtoo minua suuresti. Nämä ovat sitten niitä minun vastakohtiani, joita ei ole muutama vaan niitä on ärsyttävän paljon.







































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti