sunnuntai 13. maaliskuuta 2016

Yksi päättyy, toinen alkaa

Viimeinenkin viikko Pikku Piirongissa on nyt ohi ja lähden ensi viikolla kohti Jyskiä. Ensimmäinen työpaikka ja olen sanaton. En tiedä mitä sanoa. En pysty sanomaan muuta kuin että tämä oli mahtava kokemus. En ole vielä edes hoksannut kaikkea oppimaani, mutta ehkä se viisaus tulee sitten vähän päästä perässä.

Pikku Piirongilla esimieheni olivat minulle jo ennestään tuttuja, mutta nyt pääsimme molemmin puolin tutstumaan toisiimme paremmin. Vaikka olisi jonkun kanssa ollut tuttu jo usean vuoden voi toisesta löytää aina jotain uutta.





Kivipuutarha, sain tällaisen ihan omaksi. Tämä on tietenkin pieni ja sopii vaikkapa kirjahyllylleni. Olisi hienoa saada ihan puutarha tällä meiningillä, mutta tällä pääsee hyvin alkuun.





















Olen aina miettinyt japanilaisia kivipuutarhoja ja olen jo jonkin aikaa toivonut että pääsisin puuhastelemaan sellaisen parissa. No, nyt pääsen. Paketissa tuli luonnollisesti tuo valkoinen "santa". Minulla ei ole mitään hajua, onko tuo valkoinen "santa" hienoa kiveä vai jotain muuta, enkä ole vielä sitä levittänyt, vaikka aloinkin heti tutkia mitä paketissa on. Toivon vain, etten onnistu kippaamaan tuota alustaa lattialle/matolle ja tuota hienoa valkoista santaa siinä samalla.




















Kiitokset antajalle =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti